یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ایلام

حوزه/ استاندار ایلام تصریح کرد: به لطف الهی روز جمعه، هشت تیر شاهد همدلی ملی در دفاع از نظام و کشور عزیزمان در قالب انتخاباتی پرشور بودیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تقدیر از حماسه دیروز مردم ایران و از جمله مردم استان ایلام در برگزاری انتخابات باشکوه اظهار داشت: حقیقتاً شور و شعف مردم در پای صندوق‌ها مثال‌زدنی و ستودنی است و این در حالی است که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در راستای کاهش مشارکت، بر روی بوق‌های تبلیغاتی خود حساب باز کرده بودند، اما ملت ایران اسلامی بار دیگر، همه توطئه‌های آن‌ها را خنثی کردند.

وی با بیان این که عزت مردم و نظام جمهوری اسلامی و شادی روح شهدای انقلاب و خدمت با حضور مردم تجلی زیبایی گفت: روز گذشته مردم سلحشور و مقاوم ایلام در شعب اخذ رأی حضور حداکثری و پرشوری داشتند و جلوه‌های زیبای از همدلی را ثبت کردند.

استاندار ایلام همچنین خاطرنشان کرد: همه عوامل اجرایی بستر مردم عزیز ایران اسلامی و استان ایلام را برای حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای فراهم کردند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای بلوغ سیاسی خود را نشان دادند، یادآور شد: انتخابات تجلی مشارکت مردم در صحنه‌ و عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی است و ان شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور باشکوه مردم برای انتخاب رئیس جمهور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha